اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۸۶۰۹

پروین پرسپولیس را می‌خرد یا شرکت پیشکسوتان؟

پروین پرسپولیس را می‌خرد یا شرکت پیشکسوتان؟
واکنش‌های مختلفی به صحبت پیشکسوت پرسپولیس مبنی بر خرید این باشگاه مطرح شده، ولی ماجرا چیز دیگری است.
۱۳:۲۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
وانانیوز|

 پس از اینکه در چند روز گذشته دوباره بحث خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس مطرح شد علی پروین در مصاحبه‌ای اعلام کرد شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس مشتری پر و پاقرص این باشگاه بوده و آنها قصد دارند این باشگاه را خریداری کنند. واکنش‌های مختلفی پس از این صحبت پیشکسوت پرسپولیس مطرح شد و خیلی‌ها موافق و خیلی‌ها هم مخالف این کار بودند.

شاید خیلی‌ها در وحله اول تصور کردند که باشگاه پرسپولیس قرار است توسط علی پروین خریداری شود، ولی ماجرا از این قرار است که شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس قائم به فرد نبوده و یک جمع است. همچنین این شرکت از نظر مالی مشکل خاصی نداشته و پشتیبان‌های خوبی دارد. حتی آنها توانایی ایجاد همکاری با چند بنگاه اقتصادی را هم دارند تا پرسپولیس مشکل خاصی از نظر مالی نداشته باشد.

برخلاف صحبت‌های مطرح شده در چند روز گذشته، شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس تنها برای یک فرد نبوده و در صورت خرید باشگاه توسط این شرکت، پرسپولیس به همین گونه‌ای که الان اداره می‌شود مدیریت خواهد شد. به طوری که در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس فقط یک پیشکسوت حضور دارد و در صورت فروش باشگاه به شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس هم از همین روش استفاده خواهد شد و نهایتا ممکن است یکی، دو پیشکسوت در مدیریت حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

 
منبع: میزان
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین